Retourneren, ruilen & klachten

Een retourlabel kun je gemakkelijk online kopen via de site van DHL. In een paar simpele stappen kun je hier ook je retourlabel aanmaken en direct betalen. Maar je kunt ook altijd jouw retour retourneren in onze winkel.

Retourkosten

De retourkosten binnen Nederland zijn €3,95 voor een brievenbus pakket en €5,75 voor een pakket. Dit zijn de kosten als je hem zelf online aanmeld je retour. Als je zelf je retourzending afgeeft bij het postkantoor, voor pick-ups zijn de kosten €6,95.
De retourkosten voor België zijn €12,95 als je zelf je retourzending afgeeft bij het postkantoor, voor pick-ups zijn de kosten €15.
Als je de retour komt retourneren in onze winkel zitten daar geen kosten aan verbonden!

Retour aanmelden

Klik hier om naar het retourportaal te gaan van DHL.

  1. Vul onze gegevens in bij de ontvanger en uw gegevens bij de verzender.
  2. Verpak de artikelen in de originele verpakking. (verzendzak of doos)
    • ongedragen & onbeschadigd met kaartjes*
  1. Vergeet niet je retour formulier mee te sturen met jouw retourzending!
  2. Retourneer het pakket binnen 14 werkdagen bij een locatie van DHL.
  3. Wij zullen jouw retourzending binnen 1 tot 4 werkdagen na ontvangst verwerken. Vervolgens ontvang je een terugbetaling op de rekening waarmee is betaald.

* Een retour moet voldoen aan onderstaande voorwaarden:

  • Beautyartikelen, oorbellen en lingerie kunnen niet geruild worden.
  • Badkleding kan in verband met hygiëne niet worden geretourneerd.
  • Artikelen die make-up vlekken bevatten na het passen kunnen niet worden geretourneerd.

Let op: artikelen uit onze MEGA SALE kunnen niet geretourneerd worden.

 Goed om te weten

  1. Melden retour (binnen 14 dagen)
  2. Terugsturen retour (binnen 14 dagen na melden retour)
  3. Crediteren aan consument (binnen 14 na aanmelden retour)

Klacht over een item

Mocht je een klacht hebben, dan zoeken we graag zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Het kan helaas voorkomen dat een artikel niet in orde blijkt te zijn. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van jouw klacht en ordernummer. Onze klantenservice neemt je klacht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing. Heb je een artikel ontvangen en is dit volgens jou beschadigd, zorg dan dat je dezelfde dag nog een berichtje stuurt naar onze klantenservice.

Meer informatie over de klantenservice vind je hier!

” Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [info@angelfashionboutique.nl]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. ”

Retouradres:

ANGEL FASHION BOUTIQUE
PRINS HENDRIKSTRAAT 2d
2411CT – BODEGRAVEN
INFO@ANGELFASHIONBOUTIQUE.NL